Wie zijn wij

VvE Beheer Viridis is in 2012 gestart en is een professionele beheerder van verenigingen van eigenaren, coöperatieve flatexploitatie verenigingen, bedrijfsmatig onroerend, serviceflats, schoolgemeenschappen en allerlei andere vormen van gesplitst onroerend goed binnen ons werkgebied Midden-Nederland.

Het beheren van gesplitst onroerend goed is onze corebusiness en daar ligt onze focus. Wij zijn een full-service beheerder met alle kennis en kunde onder één dak. Wij kunnen het totaal beheer aanbieden, maar u kunt bij ons ook naar eigen wensen en behoefte zelf een beheerpakket samenstellen. Kortom u betaalt alleen voor wat u bij ons afneemt.

Bekend van TV

Op 10 december en 12 december 2016 zijn wij te gast geweest in het programma RTL 4 programma RTL Woontips. Hierin hebben wij het onderwerp behandeld dat het goed is om onderzoek te doen naar de finaniciële gezondheid van de vereniging van eigenaren alvorens u overweegt een appartement te kopen. Dit zodat u achteraf niet voor verrassing komt te staan. Kijk hier het item bij RTL Woontips terug.

Onafhankelijkheid

VvE Beheer Viridis is niet gelieerd aan woningcorporaties, institutionele vastgoedbeleggers, onderhoudsbedrijven of andere bedrijven. Wij accepteren geen aanbrengfee van derden voor het aanleveren van leads. Inkoopvoordeel geven wij terug aan onze klanten. Onze onafhankelijkheid is hiermee gewaarborgd. Uw keuzevrijheid voor voorkeursleveranciers en/of contractpartijen staat bij ons voorop.

Vacatures

Voor vacatures kunt u hier klikken.