Wij zullen tussen Kerst en Oud /Nieuw telefonisch niet bereikbaar zijn.

 

Dit betekent niet dat wij onbereikbaar zullen zijn.

U kunt uw eventuele technische klacht melden via het digitale portaal: Mijn Viridis.

 

Voor zeer spoedeisende technische calamiteiten c.q. storingen, is en blijft het bekend zijnde calamiteiten/storingsnummer beschikbaar. Voor liftstoringen verzoeken wij u om bij storingen c.q. stilstaande lift, rechtstreeks en direct het nummer te bellen van de liftmaatschappij dat in de liftkooi en buiten de lift (sowieso op de begane grond bij de liftingang)  vermeld is.

 

Overige zaken kunt u melden via ons bekend zijnde mailadres: voor Viridis: info@viridisvve.nl

Wij zullen geregeld de mailbox doornemen en waar wij nodig achten direct actie ondernemen. Indien naar ons inzicht geen directe actie nodig is, zullen wij de melding na de Feestdagen periode gaan behandelen.

 

Wij vertrouwen u hiermee geïnformeerd te hebben.

 

Wij willen u bij deze Fijne Feestdagen en een goed 2023 toewensen,

 

Team Viridis VvE Beheer

Terug naar overzicht